Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT 4x4 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1993.04) VAICO
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 14406
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 14406
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze