Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1995.01 - 1996.06) VAICO
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU01143
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU01143
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Średnica koła pasowego [mm]:  113
Liczba rowków:  4
Ograniczenia producenta:  Pulley Height 113mm
Cisnienie [bar]:  85
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU01198
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU01198
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Unisia/Atsugi
Średnica koła pasowego [mm]:  112
Liczba rowków:  4
Cisnienie [bar]:  85
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze