Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan SUNNY III Liftback (N14) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1990.10 - 1995.05) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP514
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP514
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  26
Do 100 dni na zwrot
1485,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze