Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS do Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TDi 4WD samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.05 - 2007.09) VAICO
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N440N26
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N440N26
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacja:  Boitier de direction
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N445N35
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N445N35
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze