Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.3 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1993.10 - 1996.04) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0105
dostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0105
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 956,00 zł
546,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze