Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 106 II (1A_, 1C_) 1.0 i liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.04 - 2001.03) VAICO
Producent:MAPCO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29315
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Długość [mm]:  516
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  80
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2031,00 zł
1231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29314
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29314
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2262,00 zł
1371,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29452
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29452
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4395,00 zł
2930,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze