Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.6 liftback 113KM, 83kW, benzyna (1986.07 - 1989.06) VAICO
Producent:LENCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1271L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1271L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA268L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA268L
Tryb pracy:  Manualny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA426L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA426L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez cylindra roboczego, wspomaganie układu kierowniczego
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze