Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI liftback 120KM, 88kW, benzyna (1988.07 - 1989.07) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA466L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA466L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1271L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1271L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA426L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA426L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez cylindra roboczego, wspomaganie układu kierowniczego
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA268L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA268L
Tryb pracy:  Manualny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3022
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3022
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze