Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.07 - 1988.06) VAICO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV178
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV178
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,73
Ciśnienie pracy [bar]:  85
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  60
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 727,00 zł
404,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze