Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA303L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA303L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe płaskie
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA330L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA330L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Sworzeń o śr. [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1323L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1323L
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1354L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1354L
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3022
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3022
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze