Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VAICO
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PW680498
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
PW680498
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,73
Ciśnienie pracy [bar]:  85
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 714,00 zł
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze