Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) VAICO
Producent:ELSTOCK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0279R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0279R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  950
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  5,2
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530R
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0279
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0279
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  950
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  4,6
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0551
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0551
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw TC
Cisnienie [bar]:  80
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze