Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) VAICO
Producent:LAUBER

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0137
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0137
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  133
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  32
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Rozstaw srub mocujących:  80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 677,00 zł
366,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0362
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0362
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  133
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  32
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Rozstaw srub mocujących:  80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 747,00 zł
415,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0288
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0288
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  137
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 783,00 zł
435,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0683
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0683
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm FEMALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1253,00 zł
737,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0577
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0577
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  PSA 4 loch
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Liczba rowków:  6
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1:  M16
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 790,00 zł
439,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.5501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.5501
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 828,00 zł
460,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0465
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0465
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  116
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1261,00 zł
742,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0464
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0464
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  135
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1261,00 zł
742,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0683U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0683U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm FEMALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze