Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 II (4B) 2.0 T 16 X4 sedan 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPK-PE-003
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPK-PE-003
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  SPK-PE-003
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1306,00 zł
768,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze