Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 807 (EB_) 2.2 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2002.06 - obecnie) VAICO
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00756
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00756
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1320
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,3
Ciężar netto [kg]:  8,1
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00757R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00757R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00546
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00546
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Liczba rowków:  6
Cisnienie [bar]:  110
Ciężar netto [kg]:  2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze