Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 807 (EB_) 2.2 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) VAICO
Producent:LAUBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1172
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1172
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  TRW
Technika połączeń:  klin
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  1320
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2148,00 zł
1302,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1172U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1172U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze