Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi Platforma / podwozie 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) VAICO
Producent:LAUBER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.5971
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.5971
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  TRW
Technika połączeń:  sciety
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Długość całkowita [mm]:  1405
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  60
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2867,00 zł
1792,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0461
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0461
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1:  M18
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 947,00 zł
541,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.5971U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.5971U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze