Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDi Autobus 94KM, 69kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) VAICO
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000019
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1289
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  36
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Rozstaw srub mocujących:  410
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2010,00 zł
1218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze