Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot EXPERT Autobus (V_) 2.0 BlueHDi 120 Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) TMI
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1966
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1966
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1206
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  152
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,8
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2034,00 zł
1233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1966R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1966R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  BOSCH
Długość [mm]:  1206
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  152
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,8
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze