Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.03 - obecnie) URW
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277272
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277272
Jednostka:
szt
Długość kabli:  200
Ilość biegunów:  3
Ograniczenia producenta:  Fiat
Ograniczenia producenta:  Citroen
Ograniczenia producenta:  Peugeot
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Lancia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Dla numeru OE:  9667600680
Dla numeru OE:  9667600780
Dla numeru OE:  1920 EH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze