Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT3 coupe 415KM, 305kW, benzyna (2006.03 - 2009.12) TRW
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12-1517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
12-1517
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  630
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12-1517R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
12-1517R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  630
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  4,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze