Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 381KM, 280kW, benzyna (2005.08 - 2008.12) TRW
Producent:ERA BENELUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR22193
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR22193
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4911,00 zł
3274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP8784
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP8784
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2381,00 zł
1443,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze