Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) liftback 58KM, 43kW, benzyna (1992.04 - 1995.12) VAICO

61 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-82521
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-82521
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  Saginaw
Średnica [mm]:  125
Ilość żeber:  6
Specyfikacje asortymentowa:  Wcisnięty
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze