Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.2 TCe 130 SUV 130KM, 96kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TRW
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7376041
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7376041
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Dla numeru OE:  480014EH0A
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubami kulowymi
Do 100 dni na zwrot
878,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7376041B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7376041B
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Specyfikacja:  En boite
Dla numeru OE:  480014EH0A
Kształt:  Zębaty
Jednostka ilości:  Karton
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubami kulowymi
Do 100 dni na zwrot
783,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze