Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.4 D Skrzynia 71KM, 52kW, olej napędowy (1983.07 - 1986.08) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze