Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) URW
Producent:LENCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA802L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA802L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3632
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3632
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  3 Armed
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze