Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN do Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.10) VAICO
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90K9075-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
90K9075-JPN
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  120
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  30
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze