Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) VAICO
Producent:GT-BERGMANN AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GTRP752
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Kod:
GTRP752
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1223
Gwintowana złączka:  M16x1.5 / M18x1.5
Długość zewnętrzna [mm]:  194
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Średnica osprzętu [mm]:  13,5
Długość przyłącza [mm]:  41
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1491,00 zł
877,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze