Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Rover 400 II (RT) 420 Si Lux sedan 136KM, 100kW, benzyna (1995.12 - 2000.03) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52128
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52128
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4911,00 zł
3274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54367
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54367
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Round Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2232,00 zł
1353,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54450
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54450
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Round Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Montaż:  Agregat napędzany: pompa wodna
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ciśnienie pracy [bar]:  60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2406,00 zł
1458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze