Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Rover 400 II (XW) 418 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1991.09 - 1995.04) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1317L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1317L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA300L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA300L
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA301L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA301L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3028
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  Round
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3032
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  Round Triangle
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze