Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORG & BECK Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) BORG & BECK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 9000 2.0 -16 Turbo CD sedan 147KM, 108kW, benzyna (1992.09 - 1998.12) VAICO
Producent:LENCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1288L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1288L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Żrednica obręczy koła [cal]:  18
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA279L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA279L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3071
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  143
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3119
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  132
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze