Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Seat LEON (1M1) 2.8 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2002.05 - 2004.06) VIKA
Producent:DRI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715520097
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715520097
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw/ZF/KYB
Profil piasty:  Triangle
Ograniczenia producenta:  Hub Height 98,5mm
Cisnienie [bar]:  90
Ciężar netto [kg]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 714,00 zł
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521059
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521059
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1851,00 zł
1122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521059R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521059R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze