Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI liftback 211KM, 155kW, benzyna (2009.06 - 2012.12) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze