Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER do Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.05 - obecnie) TRISCAN
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324216
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  2
Długość kabli:  500
Wersja:  mit Stoßverbinder
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324149
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324149
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Liczba przewodów:  2
Materiał:  CuSn (miedY-cyna)
Długość kabli:  170
Przekrój poprzeczny przewodu od [mm²]:  10,00
Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]:  10,00
Materiał izolacji przewodu:  PVC
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem termokurczliwym
Dla numeru OE:  1K0971955
Dla numeru OE:  4B0971955
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze