Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat LEON ST (5F8) 2.0 TDI Kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TRISCAN
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54875
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54875
Jednostka:
szt
Rozmiar opony:  >=225
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1260
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,2
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4790,00 zł
3193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze