Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TDI 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.04 - 2009.05) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP104
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP104
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla numeru OE:  1730809
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze