Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania INTER-NICCO Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) INTER-NICCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA I sedan (6Y3) 1.4 TDI sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) VIKA
Producent:KAMOKA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9120045
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120045
Jednostka:
szt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Tryb pracy:  Mechaniczne
Długość całkowita [mm]:  1200
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,4
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  145
Do 100 dni na zwrot
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9120002
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120002
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Do 100 dni na zwrot
815,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP104
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP104
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla numeru OE:  1730809
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP158
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP158
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla numeru OE:  0948117
Dla numeru OE:  5948006
Dla numeru OE:  5948069
Dla numeru OE:  948117
Dla numeru OE:  93172788
Dla numeru OE:  93180406
Dla numeru OE:  93169179
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze