Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA III (NJ3) 1.0 liftback 60KM, 44kW, benzyna (2014.08 - obecnie) VIKA
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
153414
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
153414
Tryb pracy:  Manualny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1215
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze