Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2009.05 - 2017.12) VAICO
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
173211
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
173211
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1265
Wersja:  GENERATION 3
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze