Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP do Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Subaru IMPREZA sedan (GD) 2.0 WRX STi AWD (GDB) sedan 265KM, 195kW, benzyna (2001.11 - 2005.07) VAICO
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
516319
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
516319
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Wysokość [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze