Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP do Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Suzuki IGNIS II (MH) 1.3 (RM413) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2003.09 - obecnie) VAICO
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
517596
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
517596
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Wysokość [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze