Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1988.09 - 1990.08) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,004
Długożć opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze