Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0120
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0120
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  1
Średnica koła pasowego [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
VO9007
niedostępny
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
VO9007
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość 1 [mm]:  1250
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
VO9008
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
VO9008
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  1250
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
1017,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze