Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL do Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 740 Kombi (745) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.07 - 1992.12) VAICO
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HP-020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
HP-020
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  150
Ilość żeber:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1542,00 zł
907,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze