Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 940 (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006148
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006148
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla numeru OE:  1387500
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z drążkiem sprzęgającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
1686,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze