Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) VAICO
Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0891
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0891
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rozstaw srub mocujących:  510
Długość całkowita [mm]:  1124
Długość przyłącza [mm]:  78
Długość zewnętrzna [mm]:  75
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1591,00 zł
936,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze