Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V60 I (155, 157) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) VAICO
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1482R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1482R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Visteon
Długość [mm]:  1350
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  160
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,6
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  9
Ograniczenia producenta:  Push-in ports
Ciężar netto [kg]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1482
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1482
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Visteon
Długość [mm]:  1350
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  160
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,6
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  9
Ograniczenia producenta:  Push-in ports
Ciężar netto [kg]:  10
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze