Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V70 II (285) 2.4 T Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) VAICO
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VLDS-S80
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
VLDS-S80
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,25
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Długożć opakowania [cm]:  14,2
Szerokość opakowania [cm]:  14,2
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,004
Długożć opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze