Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2008.05 - 2015.08) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7176065
niedostępny
Kaucja: 1500,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7176065
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla numeru OE:  1K1423055MX
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
3944,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1500,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze