Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE do Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF I (17) 1.6 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1980.08 - 1983.07) VIKA
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 29600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 29600
Ograniczenia producenta:  ZF
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer pompy:  7691 974 106
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze